torsdag 29 maj 2008

.....tick tick tack....
det är min stegräknare som tickar allt för sakta tycker jag...Har precis kommit in från den dagliga promenaden på ca 7 (det vill jag tro iallafall)km. känner mig sådär uppåt idag men det är bara att genomlida dagen med blöjor och smakprov.brukar ha lite vårdepp men trodde att det skulle vara över nu...inte ens en kopp kaffe och en bit(!) kladdkaka kan muntra upp mig...sedan gjorde det inte bättre att min lille virvelvind till son fick tag i en bit bröd och körde över den med gåstolen!!!Behöver jag tala om att detr eländigaste i historien var att jag precis varit duktig och dammsugit!!då vill man bara svära så att det ooosssaaaarrr svavel????Han kan inte rå för det,det är väl mammans uppgift att hålla ett stort getöga???Jag tror att vår son blir en riktig huligan när han blir lite äldre....puuuhhh....dags för ettblöjbyte och lite aktivering.....tjaba...

Inga kommentarer: