onsdag 6 augusti 2008

Hej igen... ett tag sedan sist,,,har hänt en del och sedan har vi haft lite gemensam semester jag och min sambo.vi var i köpenhamn i underbara 4 dagar.vi gick och gick,gade ut gade ner,,, det blev faktiskt inte så mycket mat vi strosade runt och åt frukost,sedan var det mest vår son eric som fick lite föda.sedan tidigare har jag arbetat som personlig assistent och då går tiden fort,hem till sonen och sambon som står med sin träningsväska i hallen.
har börjat på en lat bok som heter "Är det någon där?" av marian keyes.sidorna innehåller underbara liknelser som t.ex att hennes åsikter är lika formbara som gjutjärn...Har läst alla hennes böcker utom denna och de är helt underbara!!den första heter vattenmelonen...
action här hemma,,,bye bye

2 kommentarer:

Cee sa...

Hej och välkommen hem igen. Alltid skönt att vara borta men det är också skönt att komma hem igen. Bara inte med en stor förkylning som jag gjorde =). Var nog min båttur i Dk på 3½ som gjorde det hi hi...hoppas att allt är bra... kramar Cee

Cee sa...

Hej på dig... ett tag sedan jag har hört något från dig undrar hue du har det ... kram Cee