lördag 12 juli 2008

Jaha....
jaha den sista kvällen innan pulverveckan..Jag gick och köpte en stor godispåse och har satt i mig hela....Känner man sig illamående??I själen men kroppen suger åt sig kalorierna.
Min sambo är målvaktstränare åt ett lokalt lag och genom en amerikan som har bott här så har vi ett pojklag på besök.pojklag plus 4 vuxna karlar att servera mat till och laga...Men det har gått bra men jobbigt ibland annat när speciellt då vår lilla son ska ha mat mitti alltihopa...inte klaga nästa vecka har de åkt till gothia cup...
ska gå in på cambridge.se och läsa lite om pulvret jag ska stoppa i mig...

1 kommentar:

Cee sa...

Hej!
Tack för utmaningen men på onsdag sticker vi till Lalandia och till min vännina som bor i Danmark är borta ons- tis så jag kan nog inte lova det men kan forsöka =) Annars är jag med på en utmaningn när jag kommer hem igen.
Hur har det gått med ditt pulvrandet?
Ha det bra kramar Cee